Frugt og hjemmebagt brød

FRUGT OG HJEMMEBAGT BRØD HVER EFTERMIDDAG

Hver eftermiddag samler vi alle børnene og så får de lidt at spise. Det kan være frugt og hjemmebagt brød, og nogle gange om fredagen får de hjemmebagte kanelsnegle eller anden kage. Vi gør, hvad vi kan for hver dag at servere noget der er både godt og sundt.

Men – det er ikke noget der er penge til i budgettet, så derfor skal der indbetales 600 kr. pr. barn pr. skoleår.

Det er vigtigt, at alle betaler, da vi ellers er nødt til at stoppe med at give børnene dette tilbud. Erfaringen fortæller os, at det er noget som alle børnene sætter stor pris på, da de ofte er mere eller mindre sultne når de kommer fra skole.

Betalingen foregår på Ødammens MobilePay på 844178. Husk at oplyse barnets navn ved betaling.