HFO

Herunder kan du læse om vores HFO'er

HFO 1 Regnbuen

- er beliggende på selve skolen.
Der er en afdeling i skolens hovedbygning kaldet 1'eren, Her er 2. og 3. klasserne tilknyttet og tjekker ind og ud her. Her har de også garderobeplads. I 1'eren, har vi hobbyværksted, spiserum og spillerum. I kælderen har vi træværksted.

Den anden afdeling, 5'eren, ligger i indskolingen og huser 0. og 1. klasserne. Her har vi café, hobbyrum og legerum som er Regnbuens egne lokaler.
Regnbuen har ca. 200 børn.

HFO 2 Ødammen

- er en tidligere fritids/ungdomsklub, der nu ligger under Hillerødsholmskolen som HFO2. Den ligger ca. 1 km fra skolen, i dejlige grønne, frie og åbne omgivelser. Vi har folde og ridebane, bålplads og en masse staldplads til vores æsler, heste, lamaer, geder, ænder, høns, kaniner og meget mere. På Ødammen har vi en  sportssal, computerrum og musikværksted. Der foregår en masse aktiviteter og der er ca. 200-250 medlemmer.

Hvert år holder vi "24 timer du aldrig glemmer". 24 timer med teltlejr, en masse forskellige aktiviteter og samvær i et døgn.